diumenge, 16 de juny del 2013

Tortell Poltrona a l'institut!


Us ampliem l'entrada de més avall sobre la visita a l'institut d'en Tortell Poltrona.

Alumnes d'ESO i professors ens vam reunir al gimnàs i vam tenir la gran sort de poder conèixer i escoltar en directe les paraules (sàvies paraules) d'en Tortell Poltrona:


                                          El presentem...


                                          L'escoltem...


                                           Li fem preguntes...


                                           L'estimem!


Us convidem també a llegir alguns comentaris dels alumnes de 1r d'ESO:

A mi m’ha sorprès molt que fos un home amb tanta visió de la vida... i sobretot quan ha dit que ell només volia ser persona, i això ho ha trobat fent de pallasso. ( Pere Bonet)

M’ha agradat la part en què ha dit que tenim dos pensaments, els del cap i els de la panxa i que ens hem de guiar pels de la panxa perquè allà estan tots els nostres sentiments. (Clàudia Pérez)

Veure en Tortell Poltrona convertit en Jaume Mateu ha sigut emocionant, perquè les 4 vegades que l’he vist anava ‘disfressat’ de pallasso i avui era ell. (Clàudia Arroyo)

Com que ja haviem fet un treball sobre ell, la seva explicació ha estat entretinguda i interessant. És una persona especial perquè li agrada ajudar als altres. (Ada Marsal)

Ens ha volgut trametre que hi ha països que estan molt malament  i que nosaltres vivim molt bé: Em sembla un missatge molt bo. (Jeroni Granel)

El que m’ha sorprès és que sempre porta el seu nas vermell de pallasso a la butxaca. (Núria Sánchez)

És una persona perfecte: simpàtica, amable, solidària, divertida, generosa....Ho hem pogut comprovar tots avui amb el què ens ha explicat. (Arnau Téllez)

M’ha agradat perquè fa riure a les persones que són pobres i estan en països en guerra: ell les fa felices. És un home bo. (Tony Puerto)

De petits, amb l'escola Sant Vicenç ja vam anar al seu circ, però erem petits, i ara de grans tornar-lo a veure m’ha semblat genial i diferent. (Laura Garrido)

M’ha semblat una persona molt divertida, solidària, que pensa amb els altres...que els ajuda i els hi fa treure una rialla. A nosaltres ens ha dit que siguem feliços. ( Manel J. Gómez)

Ens explicava els inicis i també que ha viatjat per molts països, com Palestina, per treure somriures a tothom, això demostra que té un cor que no li cap al pit. (Haidée Ariño)

És un bon home, solidari...i el més important: és molt positiu, i sap viure la vida com és (Ariadna Navarro)

El que més m’ha interessat ha estat el tema de Pallassos Sense Fronteres. M’agrada i admiro la idea de portar felicitat als nens dels països més necessitats. (Alba Àlvarez)

M’ha sorprès que amb 58 anys que té, tingui totes aquestes idees, ganes i sobretot passió per seguir amb la seva feina: fer de pallasso i viure de l’espectacle. (Noé S. Hands)